Kouluttajaseminaari

SEL järjestää yhdessä Suomen Jääkiekkoliiton ja Suomen Jääkiekkotuomarien Liiton kanssa erotuomarikouluttaja seminaarin 25.-26.05.2013 Tampereella, Hotelli Victoriassa.

Seminaari alkaa 25.05. klo 11.00 lounaalla ja varsinainen seminaari alkaa klo 12.00 Victoria-salissa. Seminaari päättyy 26.05. klo 16.00.

Painopisteenä koulutuksessa on erotuomarin henkiset valmiudet sekä erotuomarin kehittymisen ja oppimisen valmiuksien koulutus.

Seminaarin keskeiset sisällöt : miten erotuomarikouluttaja voi lisätä erotuomareiden innostumista/motivaatiota sekä lisätä kehittymistä ja oppimista. Mitä henkisen valmennuksen näkökulmista erotuomarikouluttajan olisi hyvä tietää, jotta voi kehittää erotuomareiden henkisiä valmiuksia.

Koulutus on tarkoitettu erityisesti yli lajirajojen erotuomarivalmennuksesta vastaaville nykyisille ja tuleville kouluttajille, ovat he liittokouluttajia tai kerhokouluttajia sekä paikallisella tasolla olevia kouluttajia.

Koulutuksesta vastaa Heikki Pajunen. Hänellä on yli 20 vuoden valmennuskokemus yrityksistä ja urheilujoukkueista. Hän on saanut valmentajana auttaa useita merkittäviä johtajia haastavissa tilanteissa, kuten myös monet urheilijat. Hän on toiminut myös erotuomarikouluttajana, jalkapallon liigaerotuomarina ja urheilupuolen kouluttajana ja valmentajana.

Paikkoja on rajoitetusti, joten sitova ilmoittautuminen viimeistään 2.5.2013 SEL:in sähköpostiin koulutus@refefee.fi

Koulutus sisältää kaksi lounasta, päivällisen sekä kurssiohjelman ja materiaalit. Osallistumismaksu on 150 €/hlö. Osallistumismaksu laskutetaan viikolla 19 ja se tulee maksaa ennen tilaisuutta laskuun merkittyyn eräpäivään mennessä.

Osallistumismaksu ei sisällä majoitusta ! Lisätietoja Kari Rouhiaiselta.

Lisätietoja tilaisuudesta antaa SEL:in koulutustyöryhmästä Kari Rouhiainen 050-558 5050 tai sähköpostitse koulutus@referee.fi

Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen tapahtuneet peruutukset käsitellään tapauskohtaisesti hotellin varausehtojen mukaisesti.

Mikäli peruutuksesta aiheutuu järjestäjille kuluja, tullaan kulut edelleen laskuttamaan.