Koulutusta lajissaan huipulle haluaville

SEL-koulutusten tavoitteena on olla yli lajirajojen laadukkaita, käytännönläheisiä ja hinnoiltaan mahdollisimman edullisia.

Koulutukset ovat pääasiassa tarkoitettu vähintään 2 vuotta erotuomarina toimineille nuorille ja lupaaville sekä erotuomareille, jotka omassa lajissaan eivät ole huipputuomareita. Voit olla esim. piiritason erotuomari tai oman lajisi aluetason erotuomari. Lisätietoja kohderyhmästä SEL:n koulutustyöryhmältä.

Liitto tekee tiivistä yhteistyötä lajiliittojen ja jäsenjärjestöjen kanssa koulutuksien kehittämisessä ja uusien koulutustuotteiden perustamisessa. Liitto toimii tuki/palveluyksikkönä lajiliitoille erotuomareiden kouluttamisessa. Liitto ei kilpaile lajiliittojen kanssa erotuomarikoulutuksista.

SEL-koulutusten tavoitteena on vahvistaa erotuomareiden ammatillista itsetuntoa, lisätä lajien välistä vuorovaikutusta ja erotuomaritietoutta sekä vahvistaa suomalaisten erotuomareiden kansainvälistä kilpailukykyä ja menestystä.

Yksittäisten erotuomareiden SEL-koulutuksiin osallistumiseen on mahdollista hakea tukea joko omalta lajiliitolta tai erotuomarikerholta.

Lisätietoja koulutuksista koulutuksen sähköpostista koulutus@referee.fi tai liiton koulutustyöryhmältä, yhteystiedot työryhmä sivustolta.

Syksyn 2017 ja kevään 2018 koulutuspäivät

Koulutukset pidetään Eerikilän Urheiluopistolla www.eerikkila.fi