Suomen Erotuomarien Liitto ry

SEL ry on perustettu vuonna 1995. Liiton muodostavat yksitoista eri lajien erotuomareiden kattojärjestöä ja samalla ne ovat SEL:n jäseniä. Liiton vaikutuspiirissä on tuhansia erotuomareita.

Liiton keskeinen rooli on järjestää yli lajirajojen erotuomarikoulutuksia, jotka palvelevat lajiliittoja ja myös liiton jäsenjärjestöjä sekä erotuomarikerhoja ja yksittäisiä erotuomareita.  Liitto tekee yhteistyötä lajiliittojen kanssa ja samalla toimii tuki/palveluyksikkönä erotuomarikoulutuksissa. SEL ei kilpaile lajiliittojen kanssa erotuomarikoulutuksista.

Liiton puheenjohtajana toimii Visa Engman.Liiton toimintaa hoitavat hallitus ja työryhmät.

SEL ry kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön toiminta-avustuksen piiriin. Toiminta-avustus on tärkeä tulon lähde SEL:lle ja suurin osa avustuksesta käytetään erotuomarikoulutukseen.

Koulutusten tavoitteena on olla laadukkaita, käytännönläheisiä, lajivapaita ja hinnoiltaan mahdollisimman edullisia.

SEL:n laaja kouluttajaverkosto mahdollistaa monipuoliset ja inspiroivat kokonaisuudet.

Tutustu koulutustarjontaamme sivujemme kautta tai lähetä sähköposti koulutuksemme sähköpostiin koulutus@referee.fi koulutustiedotteiden lähettämistä varten.

Erotuomarikerhot ovat lajiensa erotuomariliittojen kautta SEL:in jäseniä. Tämän vuoksi yksittäisten erotuomareiden SEL-koulutuksiin osallistumiseen on mahdollista saada tukea joko omalta lajiliitolta tai erotuomarikerholta sekä jäsenjärjestöltä.

Lisätietoja SEL:in toiminnasta Visalta 050-557 3510 tai sel@referee.fi

Tervetuloa erotuomarikoulutuksiin !