Muut tilaisuudet

Tältä sivulta löydät tietoja SEL:n järjestämistä tilaisuuksista, jotka ovat seminaareja liittyen erotuomarikoulutukseen tai muita liiton järjestämiä tilaisuuksia.

Ilmoitamme tilaisuuksista ja tapahtumista myös tiedotukset sivustolla.

Tuomaritoiminnan seminaarit :

SEL järjestää seuraavan tuomaritoiminnan seminaarin 10.02.2017.

SEL järjesti tuomaritoiminnan seminaarin 10.02.2016 Helsingissä Hotel Park Käpylässä.

Tilaisuuteen osallistui seitsemästä lajiliitosta erotuomaritoiminnan vastuuhenkilöitä. Ohjelmassa oli mm. vuoden 2015 koulutustilaisuuksien läpikäynti, täsmäkoulutuksien tarve, henkisen valmennuksen ja kouluttajakoulutuksen uudistaminen sekä uuteena koulutustuotteena arki-iltana tapahtuma talent koulutus nuorille tuomareille. Talentkoulutus on tarkoitus järjestää keväällä ja syksyllä.

SEL järjesti tuomaritoiminnan seminaarin 10.02.2015 Helsingissä Hotel Park Käpylässä.

Tilaisuuteen osallistui kahdeksasta lajiliitosta erotuomaritoiminnan vastuuhenkilöitä. Ohjelmassa oli mm. syksyn 2014 pidettyjen koulutustilaisuuksien läpikäynti, täsmäkoulutuksien tarve lajiliitoilla sekä kouluttajakoulutuksen läpikäynti juuri päättyneeltä kurssilta.

SEL järjesti tuomaritoiminnan seminaarin 11.02.2014 Helsingissä.

Tilaisuuteen osallistui yhdeksän lajiliiton erotuomaritoiminnan vastuu henkilöitä. Ohjelmassa oli mm. syksyn 2013 järjestettyjen koulutustilaisuuksien läpikäynti ja kouluttajakoulutusprojekti

Lisätietoja tuomaritoiminnan 2014 sivustolta.

Edellisen tuomaritoiminnan seminaarin SEL järjesti 09.04.2013 Helsingissä. Tilaisuuteen osallistui lajiliittojen erotuomarivastaavat. Lisätietoja tuomaritoiminnan seminaari 2013 sivustolta.